Seat Ibiza gestolen uit Sliedrecht



tussen 21:00 -4:25 uur is er een Seat Ibiza gestolen in  sliedrecht  uit de Groenevelt 
het kenteken is 93-ZKZ-4 mocht iemand hem tegenkomen neem contact op met de
politie  0900-8844


Hallo vrienden ,,
Allemaal hartstikke bedankt voor het delen van mijn vermiste auto !!
Hoop zo dat het nut heeft !!!

Ik heb hard moeten werken en sparen..
En iemand pakt zit zonder pardon af..
Mijn trots, mijn 'heilige koe' is gewoon zo weg..
Doet me enorm veel pijn,
hoop dat de dief ja jij enorm last van z'n geweten krijgt..
Het idee dat jij nu op mijn stoel mijn radio aan zet en mijn auto start maakt mij zo boos verdrietig en zo ontzettend nijdig !!
Heb dan de ballen en laat me mijn auto verdedigen, 1 tegen 1..
Maar nee je Was te zwak, te Duits te zielig ...
Hoop dat je moeder trots op je is!
Heb alleen een vraag:
Waarom doe je dit,,WAAROM?
‪#‎gajemissenlievelingsauto‬!!
‪#‎vaarwel‬..
Delen is lief!! (dit is het bericht van  de echt eigenaar van  auto  bron facebook wat  dit is zijn woorden )




Reacties